Praca

Poszukujemy pracowników na stanowisko brokera ubezpieczeniowego bądź asystenta brokera ubezpieczeniowego.

Wymagania:

  1. Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku brokera ubezpieczeniowego lub asystenta brokera ubezpieczeniowego.
  2. Wykształcenie wyższe (ubezpieczenia, prawo, ekonomia)
  3. Znajomość języka obcego: j. angielski, włoski, niemiecki
  4. Prawo jazdy kat. B
  5. Dyspozycyjność (możliwość wyjazdów służbowych – teren całej Polski)

Zakres pracy:

  1. Obsługa brokerska klientów naszej kancelarii.
    • kontakty z klientami;
    • sporządzanie zapytań ofertowych do Ubezpieczycieli;
    • negocjacje z Ubezpieczycielami;
    • umiejętność porównania ofert i sporządzania zestawień ofert wraz z rekomendacją;
    • zawieranie i obsługa umów ubezpieczenia;
    • czynności związane z likwidacją szkód.
  2. Udział w spotkaniach z klientami.
  3. Udział w spotkaniach z ubezpieczycielami.
  4. Udział w szkoleniach poświęconych ubezpieczeniom w celu podnoszenia kwalifikacji.

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji na adres: biuro@asekurabroker.pl.
Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Wraz z przesyłanymi dokumentami uprzejmie prosimy o dołączenie klauzuli o ochronie danych osobowych o następującej treści:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Asekura Broker - Tomasz Sawczuk dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))".